18 Ekim 2011 Salı

Çifte Vav Sokağı'ndan Merhaba !

Herkes bilir Çifte Vav sokağını, Gümüşsuyu'ndan Kabataş'a doğru inerken sağda kalır. Otobüsle hızlıca geçilse bile mutlaka gözünüze çarpmıştır. Yıllardır severim o sokağı uzaktan uzağa. O bilmez ama... Nereden bilsin ayrıca, bir kere geçtim içinden belli etmedim onda da hislerimi. Belki burada ona olan samimi duygularım kelimelere dökülür bilemiyorum. Blog adı olarak da ona hitap etmek istedim kendimi engelleyemedim. Neylersin, böyle şey sevgi. 
Bu blog da bir kış gününde bir fincan çay ile eline bir kitap alıp kalorifer yanında kedi gibi oturan ahali için, ellerinde olmasını istediğim kitapları anlatacağım. Yani kısaca okuduklarını değerlendirme çabasında olan bir insanın kitap yorumlarını bulacaksınız daha çok. Ama bunun dışında herhangi bir konu hakkında da yazabilirim yani. Neden olmasın? 
Bu ufak bir başlangıçtır efendim devamı gelecek elbet... 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder